Пенсійний фонд України вводить послугу надання електронних документів з використанням ЕЦП.

12.06.2019
Комментарии к записи Пенсійний фонд України вводить послугу надання електронних документів з використанням ЕЦП. отключены

ПФУ 2

         Пенсійний фонд України вводить послугу надання електронних документів з використанням ЕЦП.

Більше року Пенсійний фонд України дозволив кожному в режимі онлайн з’ясувати свою офіційну зарплату та стаж за останні 15 років. Сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли на Портал ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).  На порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість заповнити заяву на призначення пенсії, підписати її ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.

Також для вашої зручності Пенсійний фонд України вводить послугу надання електронних документів.

     

Отже за допомогою сервісу можна:

— довідатися розміри сплаченого ЄСВ вашими роботодавцями;

— довідатися інформацію про ваш особистий стаж, який буде враховуватися для   нарахування пенсії;

— відправити запити/скарги в Пенсійний фонд по вашій справі;

— записатись на прийом;

— пенсіонерам подати онлайн запит на перерахунок пенсії (дані представлені починаючи з 2004 року та оновлюються онлайн);

— подати запит на підготовку паперових документів, а саме — виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів); виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

— подати запит на отримання електронних докуемнтів, а саме — довідка про доходи пенсіонера для субсидії; довідки про доходи пенсіонера; індивідуальні відомості про застраховану особу (довідка ОК-5); витяг з Реєстру застрахованих осіб (РЗО).

В результаті обробки Вашого звернення Вам буде надіслано  документ у вигляді pdf-довідки та електронний документ, підписаний КЕП ПФУ, який, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі ПФУ.

Також користувачу Веб-порталу надається можливість переглянути всі звернення, подані ним до органів ПФУ. Користувач, який входить по логіну та паролю без КЕП, може переглядати лише свої запити на підготовку паперових документів та скарги.

Користувач, який входить на Веб-портал по КЕП, може переглянути всі свої звернення, подані до органів ПФУ.

 Що ж треба зробити, щоб дізнатися усю цю інформацію?

  1. Для початка потрібен КЕП ( кваліфікований електронний підпис)
  2. Зайти на портал електронних послуг Пенсійного фонду України — http://portal.pfu.gov.ua/
  3. Натискаєте «Вхід» і заходите з допомогою вашого КЕП.

Тепер ви легко можете переглядати інформацію, бачити свою офіційну зарплату, суму заробітної плати, з якої робилися відрахування, та ваш стаж. Потім в особистих налаштуваннях можна зробити логін, встановити пароль та заходити вже без КЕП.

Також можна усю цю інформацію переглядати і без КЕП, але для цього доведеться особисто завітати до найближчого Пенсійного фонду, вистояти в черзі та отримати логін і пароль.