Процедура Реєстрації РРО — спрощено.

30.07.2019
Комментарии к записи Процедура Реєстрації РРО — спрощено. отключены

Scrn_RRO2   Реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (далі — РРО) здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків.

Суттєве спрощення процедури реєстрації РРО стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами.

Заява подається через приватну частину (особистий кабінет),з використанням електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів. В меню «Введення звітності» необхідно обрати потрібну форму заяви заповнити її, підписати та надіслати. Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви. Інформація про результати розгляду заяви надсилається в електронному вигляді у другій квитанції. Переглянути відправлену заяву можна у вкладці «Вхідні/вихідні документи». До початку реєстрації РРО, необхідно надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП, у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО.

Зазначене Повідомлення також можна подати через приватну частину Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису. Інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО можна переглянути в Електронному кабінеті у розділі «Реєстри».