Персональний

Тарифи для фізичних осіб

Отримати ЕЦП (власноручний підпис) за тарифним планом “Персональний” може будь-яка фізична особа, що є резидентом України.

За допомогою ЕЦП Ви зможете:

  • подавати майнову декларацію про доходи і майновий стан до Міністерства доходів і зборів України;
  • подати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру як суб’єкт декларування, що здійснює діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • захистити власну електронну пошту;
  • приймати участь у торгах з продажу арештованого майна, початкова вартість якого становить 100 000 (сто тисяч) гривень та більше, продаж якого здійснюється через веб-сайт — СЕТАМ “Система електронних торгів арештованим майном”;
  • отримати доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (для адвокатів та арбітражних керуючих);
  • підписувати обмінні файли для Національної кадастрової системи (інформація на сайті ДП “Центр Державного земельного кадастру”);
  • подавати до Державної архітектурно-будівельної інспекції України на реєстрацію через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві повідомлення або декларації про початок виконання підготовчих робіт та повідомлення або декларації про початок виконання будівельних робіт (інформація на сайті ДАБІ);
  • отримати інформацію з Єдиного державного реєстру МВС про володіння транспортними засобами фізичною або юридичною особою (інформація на сайті МВС);
  • користуватись послугами сервісу моніторингу регістраційних дій щодо об’єктів нерухомого майна «SMSмаяк»;
  • користуватися послугами сервісу “Електронний суд”;
  • користуватися сервісами «Порталу державних послуг» iGov.org.ua;
  • користуватися «Порталом Електронних Послуг Пенсійного Фонду України» portal.pfu.gov.ua;
  • скористатися послугами порталу особистого кабінету мешканця міста Львів (“Особистий кабінет львів’янина”);
  • скористатися послугами “Кабінету електронних сервісів”  ДП «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України, серед яких:
    • отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line;
    • реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді;
    • пошук інформації у державних реєстрах України;
    • користування електронними системами звітності для тих осіб, які здійснюють спеціалізовану професійну діяльність;
    • посилання на різні інформаційні джерела;
    • пошук законодавчих документів, шаблонів (зразків) документів;
    • участь в електронних торгах арештованим майном.
  • Скориставшись “Кабінетом електронних сервісів можна отримати доступ до наступних реєстрів:
    • Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
    • Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
    • Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
    • Реєстру громадських об’єднань;
    • Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності;
    • Єдиного реєстру громадських формувань;
    • Єдиного реєстру арбітражних керуючих;
    • Єдиної бази даних електронних адрес, телефаксів суб’єктів владних повноважень;
    • Єдиного державного реєстру судових рішень.

Детальну інформацію про сервіси шукайте на сайті “Кабінету електронних сервісів”.

Цей тарифний план доступний лише для фізичних осіб, що не здійснюють підприємницьку діяльність.