Вдосконалено процедуру подання документів в електронній формі до органу ліцензування.

11.07.2019
Комментарии к записи Вдосконалено процедуру подання документів в електронній формі до органу ліцензування. отключены

 

  115301Кабмін постановою від 24.05.2017 р № 363 затвердив Порядок подання органу ліцензування документів в електронній формі. Тепер госпсуб’єкт сам визначає, в якому вигляді хоче отримати ліцензію – в паперовому чи електронному.

Порядок подання електронних документів та замовлення послугиЕлектронні документи (заява та додані до неї документи) подаються в орган ліцензування через Єдиний державний портал адміністративних послуг, в тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи органів ліцензування, порядок функціонування яких визначається відповідним органом ліцензування. Документи, які існують тільки в паперовій формі, до заяви додаються в форматі PDF з накладенням на них електронного цифрового підпису. Інформаційні системи органів ліцензування, що використовуються для отримання/подання електронних документів відповідно до цього Порядку, повинні відповідати вимогам законодавства щодо захисту інформації.

У разі подання електронних документів документи на паперових носіях не подаються.

Отримання та реєстрація електронних документів органом ліцензуванняУповноважена особа органу ліцензування перевіряє надходження електронних документів не рідше двох разів на день (у першій та другій половині робочого дня). Під час надходження електронні документи реєструються в системі органу ліцензування, про що автоматично інформується здобувач ліцензії, ліцензіат через персональний кабінет на Єдиному державному порталі адміністративних послуг.

Розгляд електронних документів органом ліцензування: Орган ліцензування здійснює розгляд електронних документів і за результатами їх розгляду приймає рішення у порядку та строки, встановлені законом.Орган ліцензування повідомляє здобувачу ліцензії, ліцензіату про прийняте рішення в електронній формі через персональний кабінет на Єдиному державному порталі адміністративних послуг, а також оприлюднює таке рішення на своєму офіційному веб-сайті. На електронні документи, що видаються органом ліцензування, накладається електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи органу ліцензування.

Зберігання електронних документів органом ліцензування:

Електронні документи зберігаються відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності” і “Про електронні документи та електронний документообіг”.