Юридичні особи

Електронний цифровий сертифікат

Головна » Юридичні особи
Сім легких кроків

(Спрощена процедура для отримання електронного цифрового підпису: для юридичних осіб).*

Перший крок (Заповніть та надійшліть нам онлайн заявку)

Заповніть цю заявку й надішліть її нам, натиснувши кнопку — «НАДІСЛАТИ». Просимо точно перевірити свою e-mail адресу. 

Ми з Вами зв’яжемося протягом найближчого часу після отримання Вашої заявки. Якщо, натомість, Ви не отримаєте від нас зворотнього повідомлення протягом однієї доби, просимо звернутися до нас за телефоном—(044) 538-15-93.

Після здійснення проплати Ви зможете користуватися своїм особистим «кабінетом клієнта».

Форма online заявки

ПІП (обов'язково):

E-mail

Контактний номер телефону (обов'язково):

Регіон (обов'язково):

Другий крок (Оберіть тарифний план, який Вам найкраще підходить)

Ознайомтеся з нашими тарифними планами для юридичних осіб. Оберіть той, який Вам найкраще підходить. Ви завжди зможете перейти на інший тарифний план, якщо у Вас виникне така потреба.

Тарифний план

Третій крок (Завантажте програмне забезпечення для генерації сертифікатів ключів)

Вам потрібно завантажити програмний комплекс користувача “ІІТ Користувач ЦСК-1”, за допомогою якого Ви зможете згенерувати свій особистий ключ. Це програмне забезпечення Ви можете завантажити тут або отримати його безпосередньо у приміщенні ЦСК.

За допомогою програми-генератора ключів можна виконати наступні функції:

  • Згенерувати пару ключів електронного цифрового підпису (відкритий ключ та особистий ключ);
  • Створити електронний запит на формування сертифікату;
  • Увести дані (ідентифікаційна інформація, основні реквізити фізичної або юридичної особи, тип сертифікату, обмеження сфери використання сертифікату та т.і.), що будуть використані для формування сертифікату підписувача.
Завантажити

Четвертий крок (Приготуйте всі необхідні документи)

Відповідно до українського законодавства, Ви повинні нам надати кілька документів. Для юридичних осіб (представників юридичних осіб), це, зокрема:

  • електронний запит на формування сертифікату відкритого ключа (див.: “п’ятий крок”);
  • два примірники заповненої та підписаної заявки на отримання посиленого сертифіката відкритого ключа:
    завантажити .xls файл;
    завантажити .pdf файл.
  • оригінал або нотаріально засвідчена копія установчого документа юридичної особи (для ознайомлення в присутності заявника);
  • копія документа про державну реєстрацію юридичної особи у єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України;
  • копії документів, що підтверджують обрання керівника юридичної особи та його повноваження (протокол зборів учасників юридичної особи, наказ про призначення керівника юридичної особи або витяги з цих документів);
  • копія паспорту керівника (1-6, 11-16 сторінок паспорту);
  • копії паспортів представників юридичної особи (1-6, 11-16 сторінок паспорту);
  • копія наказу (рішення, протоколу тощо) про прийняття на роботу представника та наказу (рішення, протоколу тощо) про надання повноважень на представництво юридичної особи такому представнику;
  • копія облікової картки платника податків підписувача (довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

Якщо здійснено процедуру державної реєстрації юридичної особи або зареєстровано зміни після 01.01.2016 р., то надаються:

  •  копія Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, засвідчена підписом директора  підприємства;
  • оригінал або нотаріальна копія  установчого документа, що підписай засновником(ми) – для ознайомлення.

Додаткові документи:

  • копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі, якщо особа є платником ПДВ);
  • супроводжувальний лист (надається лише у випадку відправлення документів засобами кур’єрської доставки кореспонденції);
  • копія довідки про присвоєння ідентифікатора СПФМ (для подання звітності до ДСФМ).

Якщо до сертифіката необхідно внести дані з документів, які не зазначені в переліку, то відповідно засвідчені копії таких документів повинні надаватись додатково.

Якщо підписувач представлений довіреною особою, додатково надаються:

  • Довіреність на отримання сертификату ключа (всі типи ключів): завантажити;
  • паспорт довіреної особи (пред’являється).

Отримання юридичними особами сертифіката для забезпечення застосування електронної печатки здійснюється в тому ж порядку, що й для ЕЦП.

Копії документів, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника юридичної особи.

Якщо заявником подано оригінал документу, копія такого документу може бути засвідчена посадовою особою АЦСК (ВПР).

В разі надання документів засобами кур’єрської доставки кореспонденції підписи на заявках на сертифікацію засвідчуються підписом керівника юридичної особи.

Будь ласка, приготуйте носії (USB-flash чи CD-R) на кожен ЕЦП!!! (Якщо Ви будете генерувати ключі в нас в офісі).

Зразки документів

П'ятий крок (Сформуйте електронний запит на сертифікацію)

На Вашому комп’ютері запустіть спеціалізоване програмне забезпечення, щоб сформулювати електронний запит на сертифікацію.

Інструкція по завантаженню та інсталяції програми для генерації особистого ключа користувача
“ІІТ Користувач ЦСК – 1”: завантажити файл 

Інструкція по генерації особистого ключа користувача: завантажити файл

Завантажити посібник користувача ПК “ІІТ Користувач ЦСК-1”:

Електронний запит

Шостий крок (Надайте документи до найближчого регіонального представництва)

Виберіть одне з наших регіональних представництв. За зазначеною адресою передайте нам пакет документів. У разі надання документів з використанням служби кур’єрської доставки кореспонденції, встановлення особи здійснюється за паспортом (копією паспорта) такої особи та підпису на картці реєстрації ключа, який завірено нотаріусом.

Наші представництва

Сьомий крок (Отримайте сертифікат та здійсніть проплату)

Відкрийте свій особистий кабінет клієнта, зареєструвавшись в нашій системі.

Після вдалого проходження реєстрації та здійснення проплати, оператор ЦСК виконає сертифікацію Вашого ключа ЕЦП. Ваш відкритий ключ ЕЦП надається до ЦСК у складі заявки на сертифікацію. Сертифікат буде Вам надісланий електронною поштою або, за бажанням, він може бути записаний на будь-який Ваш носій інформації безпосередньо у наших приміщеннях.

Кабінет клієнта

Вам потрібна додаткова консультація?

Бажаєте обрати найоптимальніший тарифний план, який відповідав би Вашим потребам? Дзвоніть на нашу гарячу лінію 24/7 за номером: 044 538 15 93