Запроваджено СЕРП та СЕ – кому необхідно КЕП ?

28.08.2019
Комментарии к записи Запроваджено СЕРП та СЕ – кому необхідно КЕП ? отключены

Від 1 липнСЕРПя запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕРП та СЕ). Суб’єкти господарювання, які відповідають визначенню платників акцизного податку, зобов’язані зареєструватися платниками цього податку та зареєструвати усі акцизні склади, розпорядниками яких вони є. Від 1 липня підлягає ліцензуванню виробництво, зберігання, оптова та роздрібна торгівля пальним. З 1 липня заборонений відпуск пального безвитратомірів-лічильників/рівнемірів-лічильниківз акцизного складу з резервуарами понад 20000 куб. метрів. Для роботи в нових умовах платникам відповідного виду діяльності необхідно до початку діяльності зареєструватися в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, зареєструвати акцизні склади і отримати ліцензії. Також це повинен зробити і платник – розпорядник акцизного складу, який використовує пальне виключно для потреб власного споживання.

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

— відкрита (загальнодоступна)

— приватна (особистий кабінет)

Відкрита частина електронного кабінетуКористуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи.

Приватна частина електронного кабiнетуУ приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:

  • перегляд облікових даних платника)
  • подання звітності в електронному вигляді до органів ДФС, пенсійного фонду та статистики)
  • перегляд та друк раніше поданої звітності
  • перегляд вхідних/вихідних документів
  • подання заяв, запитів для отримання інформації
  • інформація про стан розрахунків з бюджетом
  • реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних
  • інформація з Єдиного реєстру податкових накладних
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального

Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», отримують доступ до наступних сервісів електронного кабiнету:

  • реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних.
  • інформація з Єдиного реєстру податкових накладних
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. Державною фіскальною службою забезпечено реалізацію норм законодавства щодо запровадження СЕАРП та СЕ, зокрема сформовано та оприлюднено всі необхідні реєстри та рекомендовані форми електронних документів.